top of page
Práce osobního asistenta

Spolupracujte s námi jako osobní asistent

Organizujte si čas, vybírejte si klienty a dělejte skutečně smyslupnou práci.

PROČ HLIDANI-SENIORU.CZ?

Propojujeme osobní asistenty s jejich klienty a pomáháme tak vzniku spolupráce na bázi důvěry a oboustranně přehledných podmnínek. Hledáme Osobní asistenty, kteří budou chtít pomáhat druhým, aby jejich život byl lepší. Na naše asistenty máme vysoké nároky a jsme na ně právem hrdí.

CO DĚLÁ OSOBNÍ ASISTENT?

Terénní osobní asistent klienta zkontroluje, podá mu jídlo, nakoupí a třeba i uvaří, poklidí, doprovodí ho na vycházku, anebo se s ním jen pobaví a je mu tak psychickou oporou. Zkrátka přináší mu radost a ulehčení do života.

JAKÉ MÁ SPOLUPRÁCE VÝHODY?

  • Jste pánem svého času. Sami si určíte, kdy chcete pracovat.

  • Když budete potřebovat vynechat návštěvu, zajistíme za vás záskok.

  • Budeme vám nabízet klienty a vy si sami vyberete, komu chcete služby poskytovat.

  • Vyděláte si přesně podle odpracovaného času a času na cestě.

  • Téměř všechna administrativa půjde za námi. Vy se budete věnovat jen své práci.

  • Dostanete zaplaceno vždy po konci měsíce, bez ohledu na to, kdy váš klient zaplatí.

CO JE PRO SPOLUPRÁCI POTŘEBA?

  • Zkušenosti a praxi v oboru (min. 1 rok)

  • Vzdělání - Kurz pro pracovníky v sociálních službách, nebo zdravotnické vzdělání

  • Živnostenský list na činnost "Poskytování služeb osobního charakteru a pro osobní hygienu a Poskytování služeb pro rodinu a domácnost", s jehož zřízením vám rádi pomůžeme

  • Čistý trestní rejstřík

  • Řidičský průkaz a znalost Prahy výhodou

  • Empatii a chuť pomáhat lidem

  • Služby poskytujeme v Praze a okolí

JDETE DO TOHO S NÁMI?

Vyplňte nám, prosím, krátky formulář s potřebnými údaji, abychom vás mohli kontaktovat a domluvit si osobní schůzku.

Pokud máte dotazy, volejte na 601 001 857, nebo pište
na spoluprace@hlidani-senioru.cz. Těšíme se na vás.

  • Co je hlidani-senioru.cz?
    Platforma hlidani-senioru.cz není agenutrou, ani poskytovatelem asistenčních služeb, nýbrž pro zprostředkuje spolupráci mezi klientem a Osobním asistentem (živnostníkem). Přináší však oběma stranám mnoho výhod. Klientovi přináší zejména servis a mnohé jistoty, které v případě přímé spolupráce s asistentem většinou postrádá. Zprostředkovatel neúčtuje klientovi žádné další poplatky za zprostředkování nad rámec služeb.
  • Co dělá Osobní asistent?
    Často říkáme, že Osobní asistent zaskakuje za rodinu. Je všestranný a postará se o to, co je potřeba. Zajistí chod domácnosti, nakoupí, uklidí, uvaří, dopomůže s běžnými činnostmi, osobní hygienou, doprovodí na vycházku a stane se klientovi i rodině důležitou psychickou oporu.
  • Kolik tyto služby stojí?
    Hodina služeb “hlídání seniora” stojí 350 Kč a to i o víkendu, či svátku a doprava asistenta po Praze tam a zpět 250 Kč. Například jedna dvou hodinová návštěva tedy vyjde na 950 Kč (2x 350 + 250).
  • Jak probíhá platba za služby?
    Na začátku každého měsíce obdržíte emailem vyúčtování služeb za předchozí měsíc s 10 denní splatností. Jednou platbou uhradíte služby i v případě, že vám bude vystaveno více faktur od více asistentů. I to je jedna z výhod služeb platformy hlidani-senioru.cz.
  • K čemu mě smlouva zavazuje?
    Nezavazuje vás ke spolupráci, ani k výpovědní době a ničemu dalšímu. Jedná se jen o rámcovou smlouvu, která definuje služby a platby za jejich poskytnutí. Pokud nebudete chtít služby využít, nebudou vám fakturovány a smlouva může klidně běžet dál.
  • Kdy je možné začít?
    Jsme schopni začít často velice rychle. Někdy začínáme i do 24 hod. Stačí nás kontaktovat, domluvit si bezplatnou informační schůzku, anebo rovnou první návštěvu, kde se podepíše smlouva a po uplynutí daného měsíce vám bude zasláno vyúčtování.
  • Co je potřeba, abychom mohli začít?
    Podepsat smlouvu a plán návštěv na bezplatné informační schůzce s naším koordinátorem a asistentem, který mu bude představen.
  • Jak změnit rozsah služeb, nebo zrušit návštěvu?
    Plán návštěv podepsaný na první schůzce není závazný a lze ho jakkoliv upravit, či návštěvy zcela zrušit. Stačí kontaktovat asistenta, nebo koordinátora, avšak alespoň 48 hodin předem.
  • Co, když nebudu spokojený s asistentem?
    I to se někdy může stát. V takové chvíli má nezastupitelnou roli koordinátor, který situaci umí vyřešit, případě i bezplatně zajistit asistenta nového.
bottom of page